Les Principaux Plug'ins pour Autodesk 3D STUDIO MAX (W...) |
|
WACOM COMPUTER SYSTEMS |
Wacom UltraMenu : Wacom WINTAB driver : |
|
JOHN WAINWRIGHT |
MAXScript : http://www.lyric.com/ |
|
PETER WATJE |
AniGlow : Blob Mod : Buffer : Calpha : Cellular 2D : Chase Gravity : Combustion plugins : Cross Section Object : Cylindrical Gravity 1.0 : Deflector + : Deform Paint : Edge to Spline : Edit Spline 2 : FaceMap : Galpha : Gravity+ : Grid : Hair : Interpolate Spline : Lag 1.1 : Linked X-form : Mask Modifier 1.2 : Mesher Object : Mesh to Spline : Noise2D : Normalize Spline 1.12 : Object Texture : Object Deform : Path Control Utility : Patch Material and Patch Out : Particle Control : Particle Displace : Particle Paint : Particle Spline : Particles + 2.0 : Particle, Object, and Vertex Combustions : Planar Gravity 1.0 : Radial Object Select : Remove Dead UVWs : Reverse Spline : Scatter : See Buffer : Shadow Matte Material : Soft Spot : Spherical Gravity 1.0 : Tesselate + : Unwrap : Unwrap Object Texture : Unwrap UVW : Vertex to UVW Map : Wave2D : |
|
WavGen, Inc. |
Textureloader Pro : |
|
JEREMY WHITE |
DigiForest : http://www.ktx.com/plug_ins/html/target=new |
|
WILDTANGENT INC. |
WildTangent : http://www.wildtangent.com |
|
WORLEY LABS |
Procedural texture collection http://www.worley.com/ |
|
- Expos Membres - Associations - Infos - Forum - Sites Favoris |